Sesongstart 18. august 2020 ♫

Det har vært en lang og spesiell vår og sommer, og selv om vi fikk inn noen øvelser mot slutten av vårsesongen føles det som en evighet siden sist vi spilte sammen – men nå er det endelig på tide med en ny sesong for oss i Fåberg musikkforening!

Vi satser på en høst med morsomme prosjekter, konkurranser og godt samspill, og imorgen er det tid for høstens første øvelse og vi gleder oss! Vil du se nærmere på høstens terminliste finner du den her.

Vil du, eller kjenner du noen som har lyst til å bli med i FMF? Velkommen skal dere være!

♩ Oppstartsøvelse:
18. august
19.00 – 22.00
Jorekstad (Jørstadmovegen 690, Fåberg)

Er det noe du lurer på kan du gjerne ta kontakt med vår leder Henrik, eller gruppeleder for deres instrumentgruppe, for en hyggelig prat i forveien!
Kontaktinfo finner du her.

♯♩

Vi ønsker både nye, nåværende og tidligere medlemmer velkommen til en ny og spennende musikalsk sesong!