Westernkonsert og familiedag i Tombstone

Lørdag 10.Juni arrangerte vi westernkonsert og familiedag i Tomstone City på Vingnes!
Tusen takk til alle som trosset regnværet og tok turen opp til western-landsbyen denne dagen!

Det ble litt mer regn enn vi hadde håpet på, men slikt kan heller ikke vi musikanter styre så vi gjorde det beste vi kunne i et slikt vær:)
Vi håper dere som kom hadde en fin dag og satte pris på konserten uansett om det var regn eller sol! 🙂
Etter endt konsert og familiedag, hadde vi intern sommeravslutning med god mat og morsomme aktiviteter!

Dette var årets sommerkonsert for oss, og derfor sesongens siste store konsert for hele korpset før sommeren.
Men fortvil ikke: Tyrollergruppa  og Swinggruppa vil bli hørt flere steder i området i løpet av sommeren! 😀

“The fåbergers” søndag 11.Juni

Allerede søndag 11.Juni kunne du høre Swinggruppa vår, “the Fåbergers” spille på “tidenes motordag” på statens vegmuseum. Vi spilte i anledning det “første spadestikket” til nytt kjøretøyhistorisk museum, hvor både samferdselsminister og vegdirektør holdt tale! Vi stilte også opp som parkeringsvakter denne dagen.

6 av 12 glade parkeringsvakter ! 🙂 Dugnad er moro!

Tyroller-gruppa “Die faaberger musikanten” kan du høre mandag 19.Juni.
Da skal vi delta på Fåberg skolemusikk sin sommerkonsert, ” Hyllest til en gammel venn”.
Jorekstad samfunnshus skal rives, og nytt samfunnshus skal bygges. I den anledning ønsker Fåberg skolemusikken og vi å markere en avslutning og en overgang til en ny epoke!

Konserten er på Jorekstad, mandag 19.Juni kl. 18.30.

Her er noen bilder fra en en litt regnfull, men artig konsert og familiedag i Tombstone city:

Cowboy og indianer-inspirerte musikanter! 😀

Tyven ble fanget!
Vår dirigent Anders, aka Sheriff!