Julebord!

J U L E B O R D !

Lørdag 26. November var det duket for årets  julebord i FMF ! Oioi, så moro det var!!15227970_10153900993530583_1356185638_n

Det ble en herlig kveld fylt med mingling, skravling, spising, filmvisning, lek og moro!
Vi møtte opp alle sammen med hvert vårt matfat, og tilsammen ble dette et vanvittig flott koldtbord med masse god mat!! Vi koset oss igjennom kvelden med god mat og drikke,  og godt selskap! Det er jo så viktig for korpset vårt at vi har det gøy sammen, og det virket som alle moret seg gløgg ihjel, både unge og ” de litt eldre”:p.

Iløpet av kvelden hadde vi to filmvisninger. Vi så filmopptak av konserten vi hadde tidligere i høst. Dette var et gledelig tilbakeblikk på et stort prosjekt vi er så stolte av å ha presentert i samarbeid med Vingrom sangkor!
Vi så også en liten film fra turen vi hadde til Mühlbach (Tyrol) i September. Til denne visningen hadde vi også invitert alle “turistene” som ble med oss på den turen, og vi er så glade for at noen av dere ville komme å se denne filmen med oss!

Iløpet av kvelden hadde arrangementskomiteen også planlagt flere leker, blant annet en artig stafett og ballongkonkurranse! MORO! 😀

Det ble en veldig vellykket aften og vi gleder oss allerede til neste sosiale happening! 😀

For tiden er all fokus rettet mot årets julekonsert ! Vi er godt igang med øving av programmet, og vi gleder oss til å kunne presentere mer om konserten om ikke lenge! FØLG MED PÅ Facebook!!

Her kommer noen bilder fra julebordet:

Fint dekket bord!
NAM! Så masse god mat!
15310563_10153900991050583_1997337266_n
Klare for stafett!
15271618_10153900975795583_1315712758_o
Glade musikanter! ( og vinnere av notestativstafetten!)

Filmvisning!
Gutter som koser seg på julebord!
Ballongkonkurranse!