KorpsCup Otta 2021!

23. oktober var det nok en gang duket for Korpscup på Otta for oss i FMF. Dagen før hadde vi hatt generalprøve og fremført årets repertoar for Østre Gausdal musikkforening, og vi følte oss ganske forberedt da vi entret scenen klokka 11.00. Årets repertoar var veldig variert: Beethovens Marsch des Yorck’schen Korps, Sæveruds Kjempeviseslåtten, og sist men absolutt ikke minst Hunting Wabbits 2: a bad hare day av Goodwin. Dette resulterte i en kjempemorsom konsertopplevelse – og i år fikk vi spille foran et publikum i motsetning til i 2020, i tillegg til at konserten ble streamet på Facebook.

~♫~

Vi endte på en 2. plass, et lite poeng bak Gjøvik bykorps. Vi er kjempefornøyd med dette, og vil gratulere Gjøvik bykorps med en knakende god konsert og en velfortjent første plass! Takk til Otta musikkforening og NMF Innlandet som nok en gang klarte å gjennomføre et flott arrangement. Nå er det er bare å glede seg til neste år!