Sesongstart 21. august!

Vi har endelig kommet til august, og det er snart på tide med en ny sesong for oss i Fåberg musikkforening!

Vi håper alle har hatt en herlig sommer, og har ladet opp for en ny sesong fylt av fengende og morsom musikk! I år er høsten pakket med spennende prosjekter, det er bare to uker igjen til første øvelse og vi gleder oss stort! Vil du se nærmere på høstens terminliste finner du den her.

Har DU lyst til å bli med oss å spille? Eller kjenner du noen som har lyst til å begynne å spille igjen? Vi har alltid plass til flere, og alle er hjertelig velkomne inn i Fåberg-teamet! Trompet og saxofon er spesielt ønsket i år ♪

♩ Oppstartsøvelse:
21. august
19.00 – 22.00
Jorekstad (Jørstadmovegen 690, Fåberg)

Er det noe du lurer på kan du gjerne ta kontakt med vår leder Nina for en hyggelig prat i forveien!
Kontaktinfo finner du her.

♯♩

Vi ønsker både nye, nåværende og tidligere medlemmer velkommen til en ny og spennende musikalsk sesong!