Vandrekorpstreff 2018

Lørdag 22. september var dagen for årets første store begivenhet for Fåberg musikkforening: Vandrekorpstreffet 2018!

I fjor var vi så heldige å bli valgt ut til å arrangere årets vandrekorpstreff, og etter mange timers forberedelser var endelig dagen her! Årets deltagere var Vingrom brass, Fåvang musikkforening, Hundorp Musikklag, Follebu/Vestre Gausdal musikkforening og Dombås musikkforening. Kvelden startet med konsert, hvor alle korpsene spilte for hverandre og for publikum, med et spennende og variert program. Etter det ble korpsene igjen, og vi hadde en veldig morsom kveld, med middag, dans, loddtrekning, en opptreden av Die Faaberger Musikanten, og musikk fra Vegard og Edin-Johan i Competanze.

Fåvang musikkforening ble årets vinner av vandrepokalen, som er deres til odel og eie – helt til neste års korpstreff!

Det ærefulle oppdraget å skulle arrangere neste års korpstreff gikk til Hundorp musikklag – vi gleder oss til å se hva de finner på  ♫

Tusen takk til alle som kom og hørte konserten,
og til alle våre korpsvenner som ville delta på treffet!