Korpscup Otta 2020!

I dag var det endelig på tide å spille for publikum igjen, på Korpscup Otta 2020!

17.15 satt vi klare på oppvarmingsrommet, og dirigent Jon Kristian gjorde de siste forberedelsene for dagens fremføring før vi ble hentet inn og satt spilleklare på scenen klokka 18.00!

Dette er noe mange av oss har ventet lenge på – dagens situasjon tillot ikke flere publikummere i salen enn de andre korpsene i kohorten, men konserten ble streamet på Facebook og dette åpnet for at mange flere fikk muligheten til å dele stunden med oss!

Vi hadde det kjempegøy på scenen og presterte å havne på en knepen 1. plass, ett poeng foran Østre Gausdal musikkforening på andre plass!

~♫~

Tusen takk til Otta musikkforening og NMF Innlandet som klarte å gjennomføre dette arrangementet på en så trygg og god måte! Vi gleder oss allerede til å komme tilbake neste år!