Velkommen til vandrekorpskonsert!

Idag hadde Fåberg musikkforening siste øvelse før høstens første store begivenhet: Vandrekorpstreff!

Vandrekorpstreff er en gammel tradisjon hvor et korps inviterer flere andre korps på besøk for å spille for hverandre og ha det gøy sammen! Vandrekorpstreffet arrangeres av ett nytt korps hvert år – i fjor var det Fåvang som sto for det, og i år er vi så heldige å få lov til å arrangere!

For å gjøre litt ekstra ut av treffet inviterer vi til konsert! Her blir det mulighet for å høre et knippe ivrige, musikalske ensembler presentere et utvalg av høstens repertoar.

Tid: 22. september kl. 18.00

Sted: Jorekstad

Pris:
Voksne: 150,-
Barn under 15 år: 50,-

I år deltar Vingrom brass, Fåvang musikkforening, Hundorp Musikklag, Follebu/Vestre Gausdal musikkforening, Dombås musikkforening og Fåberg musikkforening.

Vi håper mange vil komme for å høre på, og ønsker alle hjertelig velkommen! ♫